Blogroll

14 Kasım 2013

Terkedilmiş Kitaplar

Merhaba!

Aylağın Günlüğü'nde biraz önce gördüm bu  Eskiler yazısını. Dan Marbaix bir kaç yıl boyunca çalışıp, terkedilmiş binaların içlerini fotoğraflamış. Ben de terkedilmiş kitapları - kitaplıkları paylaşayım dedim. ( Buraların fotoğrafını çeken kişi de olmak isterdim ama büyük ihtimalle sonrasında beni kitaplarla birlikte çürürken bulurlardı. )


İlk olarak, Dan Marbaix'nin fotoğrafladığı terkedilmiş ev. Sizde de buraya girip, günlerce içinden çıkmama hissi yaratmıyor mu?





Burası da Detroit'de yangın sonrası terkedilmiş bir okulun kütüphanesinden.




Terkedilmiş bir kaç ev daha.






İspanya'da terkedilmiş bir şatoya aitmiş bu kitaplık.


Son olarak sadece kitaplar. Sizin de içiniz acımıyor mu bakarken? Benim acıyor da :/ Evlat edinmek istiyorum hepsini!







Not:  Kaç yüzyıl oldu ben buraya post girmeyeli acaba? Babam hep söylerdi maymuniştahlısın sen diye de inanmazdım. Ben kim düzenli blog tutmak kim? Adam haklıymış. Bundan sonra düzenli olarak kullanacağım burayı demek isterdim ama diyemiyorum :( Yine de deneyelim bakalım.

0 kez mırlanmış.:

Yorum Gönder