Blogroll

2 Aralık 2010

Şimdi gelecekteki kendine mail atma zamanıdır.

Pek sevgili okuyucu,farkettiysen son 2-3 yazım keşfettiğim yeni siteleri önerme içerikli olmuş.Neden diye sorarsan,ilham perimi kaybettim,yazacak adam gibi şeyler bulamıyorum diye itiraf etmem,hayır yapmam bunu.En pişkininden,değişiklik olsun biraz dedim,fikirlerimi paylaşmak istedim diye hedelenirim.Ve site önerme eylemime devam ederim.İlgilenmiyorsan bundan sonrasını okumayabilirsin.Ama oku bence.
 En son keşfettiğim sitenin içeriğine gelirsek; kendine ileriki bir zamanda ulaştırılmak üzere bir mail atmana yardımcı oluyor bu site.Bu kadar basit.Ve bir o kadar da eğlenceli.
Anasayfada göndermek istediğin mail adresi(illa kendine göndermek zorunda değilmişsin),konu başlığı ve doğal olarak göndereceğin mail için bir alan var.Bu kısımları hallettikten sonra maile ne zaman ulaşmak istediğini seçiyorsun.İster 2 yıl sonra,ister 10 yıl sonra,ister 1 hafta sonraya gönderebiliyorsun.Son olarak da mailini sessiz sedasız gönderip gitmek mi yoksa sitede diğer kendine mail gönderenler arasında yayınlanmak mı istediğini seçiyorsun.İşte bu kadar!
 Ben şahsen,2 yıl sonra ulaşacağım bir mail gönderdim kendime.Yazarken pek eğlendim,duygulandım,2 yıllık süre zarfında mail adresime zarar gelmemesini,o maile ulaşabilmeyi ve işalla ölmem o zamana kadar yarappim demeyi de unutmadım.Hiç bir aksilik olmazsa,yazarken geçirdiğimden çok daha güzel bir kaç dakika geçireceğimi umuyorum.
 Ve tabii ki linki paylaşmadan geçmiyorum. Adresimiz şöyle; www.futureme.org
Nasıl,güzel di mi? Haydin iyi eğlenceler :)

0 kez mırlanmış.:

Yorum Gönder